пʼятниця, 23 жовтня 2020 р.

Додаток 1

                                                                                          до наказу №  2-а/г

                                                                                          від 31.08.2020

                                                                           ПОГОДЖЕНО:

на засіданні педагогічної ради                                                                                                                                Лютянської ЗОШ І-ІІ ступенів

                                        Великоберезнянської районної ради

                                                                            Закарпатської області

                                                         від « 31 » серпня 2020

                                            протокол № 1

 

Тимчасовий порядок організації освітнього процесу

у Лютянській ЗОШ І-ІІ ступенів

Великоберезнянської районної ради

на 2020-2021 навчальному році в період карантину

в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

 

Даний порядок розроблений відповідно до статті 40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», постанови МОЗ України від 22.08.2020 № 5042 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), листа МОН України від 05.08.2020 №1/9-420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році» з метою забезпечення інфекційної безпеки у закладі та організації повноцінного освітнього процесу.

Цей порядок діє у разі встановлення Державною комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій у Великоберезнянському районі «зеленого» рівня епідемічної небезпеки.

Даний порядок буде розміщено на сайті закладу освіти. Про будь-які зміни щодо встановлених обмежень та умов організації освітнього процесу буде повідомлено додатково.

Про даний Порядок проінформувати працівників закладу, учнів та їх батьків.

Особливості роботи Лютянської ЗОШ І-ІІ ступенів в умовах карантину

Усі працівники та здобувачі освіти закладу проходять інструктажі щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів, профілактичні навчання, зокрема щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації.

І. Вхідний скринінг та правила поведінки персоналу

1. Працівники закладу освіти заходять до приміщення через центральний вхід відповідно до графіку.

 

1. Техперсонал - 7.30

3. Черговий адміністратор, чергові вчителі – 8.00

4. Вчителі згідно розкладу (мінімум за 15 хвилин до початку уроку, повідомивши чергового вчителя телефоном про прибуття)

2. Персонал проходить термометрію на центральному вході перед початком робочого часу із занесенням даних до відповідного журналу контролю термометрії.

3. Вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром, враховуючи інструкцію про використання термометра.

4. Гудак А.В, вчитель, що має медичну освіту,  оглядає персонал перед початком роботи на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей).

5. У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з вищевказаними симптомами співробітник до роботи не допускається. Про такий випадок вчитель. повідомляє відповідальній особі по школі -  Білак О.М. та робить відмітку у аркуші контролю термометрії про недопущення до роботи.

6. При виявленні підвищеної температури тіла (вище 37,2 С) або респіраторних симптомів вдома працівник повідомляє свого безпосереднього керівника та не виходить на роботу.

7. Для вирішення питань, що не потребують особистої присутності, максимально використовувати засоби зв’язку (Інтернет, телефон). Близькі контакти між персоналом обмежуються.

8. У разі відсутності Гудак А.В. вхідний скринінг працівників проводить черговий адміністратор.

9. Персонал забезпечується засобами індивідуального захисту з рахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці кожного працівника. Зміна масок кожні три години.

10. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу використання захисних масок є обов’язковим.

11. Якщо працівники користуються масками багаторазового використання, то обов'язково повинні мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці, тощо) з позначками «Для використаних масок», «Для нових ( чи запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик.

                        ІІ. Вхідний скринінг здобувачів освіти на наявність ознак

                                              інфекційного захворювання

1. Відповідальність за прихід до закладу  здорової дитини (з нормальною температурою тіла (до 37,2 С), відсутністю наявних симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) несуть батьки.

 

 

2. Зустріч здобувачів освіти здійснюється на входах до школи  починаючи з 8.40 черговим вчителем.

3. Відповідальна особа проводить візуальний огляд дитини на наявність симптомів інфекційного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), запитує про самопочуття, температуру тіла у учня.

4. Вхід до закладу учнів здійснюється лише за умови використання засобів індивідуального захисту (захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно, або респіратора). В заклад заходять тільки учні, супроводжуючі особи не допускаються. Спілкування педагогічних працівників із батьками здійснюється дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку, або на шкільному подвір’ї.

5. З метою впровадження заходів щодо застосування практики соціального дистанціювання та уникнення скупчення, спрямованих на мінімізацію контактування з іншими особами, у закладі запроваджується відкриття 2 входів. Для кожного класу визначено свій вхід до закладу освіти, який є найближчим до кабінету і схема руху лише одними сходами. Довільно пересуватися по школі  не дозволяється.

 

Входи/виходи закріпленні за класами

Блоки

Час приходу

в школу з 8.00

Сходи для переміщення до кабінету

Відповідальні

основний вхід/вихід

№1

5- клас, 9-клас

І поверх

 (сходи №1)

Чергові вчителі,

кл. керіники

вхід/вихід зі сторони подвір’я

№2

6- клас, 7 – клас,

8- клас.

І поверх

 

Чергові вчителі.

кл. керівники

 

Блок для

початкової  школи        1 – клас,          І поверх                            черговий вчитель,

                                         2- клас,                                           класоводи.

                                         3 – клас,

                                         4 – клас.

 

 

 

 

 

6. Якщо у відповідальної особи виникає підозра щодо наявності у здобувача освіти інфекційного захворювання, то його відправляють до входу №1, біля якого Гудак А.В. проведе вимір температури тіла безконтактним термометром, враховуючи інструкцію про використання термометрів.

7. Якщо у здобувача освіти визначено температуру тіла вище 37,2 С або наявні інші симптоми респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), дитина до занять не допускається:

- якщо дитина прийшла у супроводі дорослого, вона відправляється додому з рекомендацією звернутись до сімейного лікаря;

- якщо дитина прийшла без супроводу дорослого, то медична сестра проводить його до кімнати ізоляції. По телефону  вчитель повідомляє про випадок відповідального адміністратора по школі (Білак О.М.). Викликаються батьки дитини та у разі необхідності – швидка медична допомога. Після чого відповідальним адміністратором і батьками приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я.

8. Гудак А.В. веде облік таких здобувачів освіти.

9. Після того, як здобувач освіти з підвищеною температурою тіла або респіраторними симптомами був відсторонений від освітнього процесу, до школи дитина може повернутись лише після одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що вона здорова та може бути допущена до відвідування закладу освіти.

ІІІ. Організація освітнього процесу у закладі освіти

1. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями школи використання захисних масок є обов’язковим. Зміна масок кожні три години.

2. Якщо у дітей будуть маски багаторазового використання, то обов'язково мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці) з позначками «Для використаних масок», «Для нових ( чи запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик.

3. Для використаних одноразових масок та рукавичок в школі є спеціальні урни.

4. Для мінімізації пересування здобувачів освіти у приміщеннях школи за кожним класним колективом закріплений навчальний кабінет для проведення всіх уроків, за виключенням інформатики, фізичної культури .

 

    

Кабінети, закріплені за класами: Класи

 

Кабінети

1 клас

1 кабінет (початкова школа)

3 клас

3 кабінет (початкова школа)

 

4 клас

4 кабінет (початкова школа)

5 клас

кабінет зарубіжної літератури

6 клас

кабінет біології

7 клас

кабінет інформатики

8 клас

кабінет української мови та літератури

9 клас

кабінет математики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Освітній процес у закладі організовано у відповідності до встановленої Державною комісією з питань техногенно-екологічної безпеки зони.

ü «Зелена зона» - традиційна освіта з дотриманням протиепідемічних вимог

ü «Жовта, помаранчева зона» - традиційна освіта та он-лайн-технології, тобто у формі змішаного навчання. Змішане навчання у 8-9 класах – це скорочення уроків в класах до 30 хвилин, під час яких частина інформації розподіляється на групову роботу у класі, частина (15 хвилин з кожного предмету) – на самостійне вивчення дистанційно (учні можуть опрацьовувати теоретичну частину вдома, переглядаючи відео та вивчаючи супровідні матеріали, виконувати перевірні роботи тощо.

ü «Червона зона» - дистанційне навчання з використанням онлайн-технологій.

6. Основні форми дистанційного навчання – це синхронне, асинхронне та гібридне (комбіноване). Здобувачі освіти самі можуть структурувати проходження того матеріалу, який їм потрібно засвоїти у межах однієї тем в умовах асинхронного навчання. Наприклад, повертатись до попередніх уроків, шукати додаткову інформацію, конспектувати тощо у зручний для них час за гнучким графіком.

7. Пересування школою при поділі класу на групи здійснюється так: одна група залишається у кабінеті, закріпленому за класом, а інша, з вчителем, переходить до спеціалізованого кабінету після дзвоника на урок, коли коридори вільні, і повертається назад за кілька хвилин до закінчення уроку, коли в коридорах ще не відпочивають учні.

8. Забезпечується використання розмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху коридорами, виокремлення зон розташування для різних класів на перерві.

9. У разі можливості, у розкладі занять 8-9 класів уроки розташовані парами із застосуванням модульного підходу до вивчення дисциплін.

10. Тривалість кожної перерви у 8-9 класах до 10 хвилин, при цьому під час перерви учні знаходяться в коридорі, а в кабінеті здійснюється 10-хвилинне провітрювання класів. За провітрювання відповідає вчитель, який проводив урок.

11. За умови сприятливої погоди здобувачі освіти під час перерв перебувають на свіжому повітрі на шкільному подвір’ї у присутності чергових вчителів.

12. Розклад дзвінків:

№ уроку

Час

1,3,4 класів

5-9 класів

1

9.00 - 9.40 - 10 хвилин

9.00 – 9.45 – 10 хв.

2

9.50 - 10.30 - 10 хвилин

9.55 – 10.40 – 10 хв.

3

10.40-11.20 - 20 хвилин

10.50 – 11.35 – 10 хв.

4

11.40 – 12.20 – 10 хвилин

11.45 – 12.30 – 10 хв.

5

12.30 - 13.10 – 10 хвилин

12.40 – 13.25 – 5 хв.

6

 

13.30 – 14.15 – 5 хв.

7

 

14.20 – 15.05

 

13. Запроваджується гнучка структура навчального року з можливістю внесення змін до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів, з урахуванням епідеміологічної ситуації.

14. Педагогічним працівникам слід уникати організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями: зменшення кількості комунікаційних вправ, групових ігор, що передбачають тактильний контакт, проведення ранкових зустрічей із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свіжому повітрі тощо.

15. За можливості, передбачається організація проведення навчальних занять з окремих предметів на відкритому повітрі.

16. На вході до ліцею та у його приміщеннях передбачається розміщення інформаційних матеріалів щодо профілактики коронавірусної хвороби СОVID-19.

ІV. Організація дотримання правил респіраторної гігієни та

протиепідемічних заходів у школі

 

1.     Основним заходом гігієни рук в умовах школи є миття рук з милом.

2.     Використання антисептику доцільне лише в тому випадку, коли немає доступу до води та мила.

3.     Використання антисептику є обов’язковим при вході до кабінетів інформатики. (Проводиться вчителем перед початком уроку) .

4.     Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або в якості заміни миття рук недоцільне та неефективне.

5.     Тертя рук з милом повинно тривати не менше 30-40 секунд.

6.     Кожна санітарна кімната школи забезпечується рукомийником, який обладнаний рідким милом в дозаторі та паперовими рушниками для рук.

7.     Передбачається проведення навчання працівників закладу та здобувачів освіти щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог.

8.     Зорганізується централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Використані маски та рукавички».

9.     На вході до всіх приміщень школи організовуються місця для обробки рук антисептичними засобами: Обробка рук антисептиком проводиться методом втирання протягом 30 секунд.

10.                       У разі виникнення потреби або необхідності залишити приміщення школи користуємося тільки центральним входом (записка від класного керівника).

11.                       Вихід із школи передбачено тільки по завершенні навчальних занять.

 

V. Організація питного режиму та харчування у школі

1. У період карантину організація питного режиму відбувається із використанням індивідуального (пляшки з водою) посуду.

2.Учні початкових класів харчуються кожен за своєю партою (їдять булочки на перерві, визначеній для харчування).

Питання, які залишилися поза межами цього порядку, вирішуються індивідуально з відповідальним адміністратором.

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар